عاشقانه

همه عاشقانه در وبلاگ عاشقانه

عاشقانه

همه عاشقانه در وبلاگ عاشقانه

دانلود دکلمه عاشقانه دلتنگی آدم های تنها زمستانی

دانلود دکلمه عاشقانه دلتنگی آدم های تنها زمستانی

دکلمه صوتی دلتنگی آدم های تنها زمستانی

قسمتی از متن این تنهایی:

به غیر واژه ی غریبی چیزی توی ترانه هام نیست

من آفریده شده ام که برم توی تنهایی های آدم های غمگین

زندگیم باید زمستون باشه حتمنی که من دستمو تو جیب یه پالتوی مشکی ساده چپونده باشم توی جاده یخی با کفش های معمولی معمولی راه برم

یه شال گردن زرشکی هم دور گردنم باشه حسابی هم یخ زده باشم هر چند دقیقه یه بار هم یه آه بلندبکشم از مرور آیندم ..

اون وقت وسط این جاده یه آدمی رو ببینم که نشته کنار یه آتیش بی جون و سعی میکنه خودشو گرم کنه هی اشک توی چشماش جمع میشه و هی چشماشو میگیره به سمت آسون

من دلم بلرزه برم جلو دستاشو بگیرم ها کنم تو دستاش بشینم به غصه های دلش گوش بدم

بگم بین خدا چقد دوستت داره ببین همش یکی پیدا میشه بیاد........

 

دانلود دکلمه صوتی (mp3) در ادامه مطلب...

حجم: 1/38 MB

دانلود دکلمه از یک پست قدیمی یک وبلاگ!

دکلمه صوتی دلتنگی آدم های تنها زمستانی.mp3



نظرات 1 + ارسال نظر
ابی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 22:29

سلام
دکلمه زیبایی بود.
من اونیم که خودمو گرم میکنم هی اشک توی چشمام جمع میشه و هی چشمامو میگیرم به سمت آسمون تا تو بیای.
تو هم دلت بلرزه بیای جلو دستامو بگیری.
منم از تنهایی در بیام.

منتظرم اگه افتخار بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد