عاشقانه

همه عاشقانه در وبلاگ عاشقانه

عاشقانه

همه عاشقانه در وبلاگ عاشقانه

عشق نوشته ها

عشق حدیث نامشروع نفس پرستی نیست

عشق بدآموزی نیست

عشق واژه ی گران بهاست که فقط دلداه ارزش آن را داند، پس عشق را باید شناخت سپس سررشته کلام از او به میان آورد

من از عشق تو آفریده شده ام

من متولد چشمان قشنگ توام

                  من زاده احساس تشنه آلود توام           

                  بی تو خسته ام

                  دل شکسته ام

                 اسیر دردم

                بی تو هیچم هیچ

 

ادامه نوشته ها و تصاویر عاشقانه

   

کاش میشد آدما دروغ گو نباشن..عشقشون راست باشه وقتی بهت میگن دوست دارم باورشون کنی ولی نیستن....من عاشق شدم ولی نمیدونم اون عشقو باید باور کنم یا نه .....همه میگن نباید به پسرا اعتماد کرد نمیدونم اعتماد کنم یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


----------

گدای عشق

نمیدانم ان چیست در پس حصار این ثانیه ها که غریبی نبودنت را به من میفهماند... 

راز این خستگیهایم را نمیدانم 

کاش دست در دستانت بنهم ولمس گرمی وجودت کنم...

نمیدانم شایدحسرت درافقهای ن چندان دور ب انتظار نشسته...

یا میتوانم روزی خوشبختی را در کنارم یا حتی در دوردستها درکش کنم...

خدایا عشق خسته ام کرد...دیوانگی نثارم کردودوری و اشکها...

خدایا به حال من بنگر...

بنگر که گدای عشقم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد